Data: 02 iunie 2013.
Destinația: Germania, Niedersachsen – Lüerdissen – Ith.
Echipa: Ștefan, Monica, Mike, Radu.

Vreau soaaaaare!!! Toată săptămâna am cochetat în minte cu tot felul de activități prin Polonia, nu de alta, dar acolo părea să fie mai însorit în weekend. Vineri seară prognoza ne-a stricat planurile si am sfârsit iar la cățărat în Ith. Obosiți peste măsură, nu am putut da curs unei invitații de a pleca cu Radu si Mike, cu aceeasi masina de sâmbătă dimineață. Am plecat abia după-amiază din Berlin, am rămas fără ulei la masină, pauză de 2 ore pentru ca Stefan să participe la un concurs de info, am intrat chiar si într-un mall dintr-un orăsel nemțesc de pe drum… si uite-asa am reusit să ajungem la destinație pe la 10 seara. Să nu mai zic de visul meu de a sta în jurul focului seara…un grup de cățărători l-a acaparat pe tot si ne-a fost jenă să dăm din coate să ne înghesuim acolo. Asta e, rămân celelalte motivații, de a petrece timpul în aer liber, departe de calculator si soarele de mâine.

Duminica a spălat “păcatele” din ziua precedență. Ne-am cățărat până la lăsatul serii, aer liber, ceva soare si seara vreo 2 ore de lenevit în fața focului hipnotizator. Că am ajuns în Berlin la 7 dimineața…asta-i altă poveste. Dacă am intins coarda….suferim, ce să facem. Dar una peste alta a meritat si de data asta.  Despre zonă nu mai am ce să adaug față de ce-am scris dățile trecute. La traseul care ne stătea pe creier încă de data trecută, “Sweet sixty”, am ajuns iar seara si nu am fost în stare să-l facem cap. A fost Radu salvatorul nostru si ne-a pus mansă. Până si mansă am urcat extrem de chinuită si cu mici trisuri, dar l-am urcat si abia după acest traseu mi-a venit cheful cel mare de cățarare. Păcat ca s-a terminat weekendul. Măcar data viitoare stiu la ce să ma astept.

*O treabă bună: am mai exersat chestii pentru regrupare si trasul corzii.

*Două momente:

1. A urcat Stefan cap, apoi eu secund si ne-am întâlnit sus, în vârful stâncii. Ne-am găsit un loc comod si am am zâmbit la soare. Urcasem cu aparatul foto, dar binele m-a cuprins prea tare si am uitat de el, asa că n-am făcut poze, dar mi-a rămas întipărit în minte momentul.

2. Stau lângă foc, după o zi plină si o masă bogată (la care au contribuit Radu cu Mike cu o slănină buuuună cu ceapă verde), cu capul lipit de umărul lui Stefan, lemnele trosnesc si-mi arde fața.

Deci e clar, dă-mi puțin soare ziua si seara pune-mă lângă o vatră să am grijă de foc si nu mai ai treabă cu mine. Acolo rămân, nu mă mai misc.

*”sweet sixty”

*la final de zi

*Stefan si Mike

Jurnalele anterioare din aceeasi zonă:

*18.05 – 19.05.2013:  Niedersachsen / la cățărat în Lüerdissen – Ith cu Andrei si Cris

*09.05 – 12.05.2013:  Niedersachsen / la cățărat si relaxare în Lüerdissen – Ith

*20.04 – 21.04.2013:  Germania – Niedersachsen (Alfeld si cățărare in Ith – Lüerdissen)