Perioada: 27 - 29 decembrie 2017. Destinația: Austria, jumătate de zi în Sonnenkopf - Klostertal și apoi în Sölden.
Echipa: Ștefan, Monica, Andrei, Ingrid; întâlnire cu Mihai, Simona, Cristi.

De data asta am decis să nu mai plecăm în România de sărbători. O să mergem prin Austria zilele următoare. Am avut musafiri de Crăciun și o tăiem la schi cu tot cu Andrei.

Azi plecăm târziu de acasă, dar hai să nu ratăm toată ziua de schi. Ne oprim la o stațiune din drum pe care n-am mai încercat-o. O alegere faină. Pârtiile sunt goale și zăpada bună, chiar dacă vremea nu e chiar super. Ies vreo 6-7 coborâri cu picioarele astea obosite de la alergarea de ieri. Nu-i rău, ținând cont că ziua de schi a început la prânz.

Sonnenkopf am Arlberg (Vorarlberg) e o stațiune destul de mică, cu 30km de pârtii de schi, la vreo 60km de casă. E de ținut minte. Mai aproape, mai ieftină și mai puțini turisti decât în celebra St. Anton care e nițel mai încolo.

*Sonnenkopf

Seara începe distracția cu ajunsul la pensiune. Zăpadă și gheață pe drum, lanțuri vechi în portbagaj care nu-și fac treaba. Revenim la drumul mare și găsim unele noi de cumpărat. Ieeei, ajungem teferi la cazare.

Joi mergem în echipă mărită la schi în Sölden. Aici am stat o săptămână întreagă acum câțiva ani, când am închiriat o rulotă în camping.

Ceață, frig, viscol. O zi de schi cu ceva chin, dar ne descurcăm. Măcar sunt pârtiile destul de goale din cauza asta.

În partea de jos a stațiunii era ceva mai bine, dar pe sus… haos.

Vineri soarele ne face o surpriză și ne luminează ziua. Dar cu gerul nu-i de glumă. E un frig de crapă pietrele. Ne pierdem la un moment dat pe pârtie și într-un minut cât aștept pe sus pe ghețar, înțepenesc.

*în Solden, varianta cu soare

Sâmbătă ne mutăm în altă zonă de schi.